דבר המנכ"ל
לקוח/ה יקר/ה
קופיטק חרטה על דגלה להיות החברה המובילה והמקצועית ביותר בתחום השירות ללקוחות העסקיים.
אנו בהחלט מודעים לדרישות השירות הגבוהות של הלקוחות שלנו ואנו עושים הכל על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר.
היתרון היחסי הבולט וההבדלים בין החברות השונות בענף, באים לידי ביטוי בצורה מובהקת ברמת השרות המוצעת ללקוחותיה
חברת קופיטק משקיעה מאמצים רבים במתן שירות ללקוחותיה העסקיים ושואפת לספק את השירות הטוב ביותר
קופיטק מייצגת בישראל את הקונצרן היפני CANON המתמחה במכונות צילום, מדפסות סורקים ופתרונות ניהול מסמכים לארגונים.
אנחנו מוודאים שכל קריאה שנפתחת במוקד השירות תקבל את המענה המהיר ביותר, ותיסגר כבר בשיחה הראשונה או בביקור הראשון של הטכנאי.
כדי לשפר את השירות אנחנו מתקינים תוכנות שליטה ובקרה לדיווח תקלות, הזמנת טונרים ועידכון מונים בצורה אוטומטית - שיטה פרואקטיבית ולמעשה קריאות השירות נפתחות לבד באפס מאמץ מצד הלקוח
מערך השירות שלנו מושתת על:
עשרות טכנאים מיומנים בפריסה ארצית מלאה מנוהלים במערכת מסופונים מתקדמת ביותר
נציגי שירות טלפוני מקצועיים ואדיבים הפועלים ממוקד טלפוני מתקדם
כלי תקשורת מתקדמים שמרכזים את כל הדרכים ליצירת קשר בין הלקוחות שלנו למוקד בפלטפורמה אחת
מחסנאים הפועלים ממחסני חלפים ממוחשבים הכוללים אלפי חלקי חילוף
אשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר שלנו
בברכה,
אמיר איצקוביץ
מנכ"ל קופיטק