אפיון ואופטימיזציה


איפיון צרכי הלקוח

במציאות הנוכחית, הוצאות האירגון על מדפסות, הדפסות ונייר גבוהות מאוד ותופסות חלק ניכר מתוך סל הוצאות התפעול של הארגון בהתאם לסוג הארגון, הוצאות אלו יכולות לנוע בין 3% ל % מסך הוצאות התפעול. 

בתקופה זאת, בה ארגונים מחפשים דרכים יצירתיות לחיסכון בהוצאות, חלק גדול מההוצאות יכול להיחסך במידה משמעותית ע"י ביצוע מספר צעדים פשוטים וקלים למימוש:

בדיקת יחסי מדפסות ביחס לעובד

בארגונים עתירי הדפסות יחס עובדים למדפסות יכול להגיע למדפסת לכל 5 עובדים (למשל משרדי ממשלה, רו"ח, עורכי דין, וכו') מצד שני של הסקלה, ארגונים עתירי ידע יכולים להגיע למדפסת אחת לכל 30 עובדים ואף יותר.

ככל שהארגון יבצע תהליך קונסולידציה מעמיק יותר הוא יגיע ליחס גדול יותר בין המדפסות לעובדים והדבר יתרון ליעילות ולחיסכון כספי.

אפיון ומיפוי

בשלב ראשון נבצע איסוף נתונים של המצב הקיים. נבדוק את כמויות המכשירים הקיימים מכל דגם, את השימוש במכשירים ואת עלויות התפעול השונות. במקביל נבצע מיפוי כשלים ונקודות קריטיות בתהליך הפקת המסמכים בארגון.

הצרכת מכשירים.

לאחר איסוף הנתונים נתאים את הציוד הקיים לעומס העבודה ולצרכי המשתמשים. נחליף בין מכשירים עמוסים שמיועדים לנפח עבודה קטן לבין מכשירים שמיועדים לעבודה מאומצת.

הפחתת מדפסות אישיות

ננסה להפחית בצורה משמעותית את מספר המכשירים האישיים לטובת מעבר לעבודה במרכזי צילום והדפסה מחלקתיים

מעבר למכרזי עבודה

נרכז את העבודה במספר מוקדים ראשיים. בכל מוקד נמקם מרכז הדפסה עם מכשירים משולבים שיוכלו לתת מענה לצרכי המחלקה,

שליטה ובקרה

לאחר ריכוז העבודה במספר מוקדים, נשתמש בכלי בקרה ושליטה שיספקו נתונים לגבי סטטוס תקינות המכשירים, דוחות עומסים ודוחות שימוש מגוונים. הדוחות יספקו נתונים ברמת המכשירים וברמת המשתמשים.

בנוסף, ניתן להתקין בקרים על גבי המכשירים. הבקרים יאפשרו הדפסה של העבודות שנשלחו רק לאחר זיהוי העובד ובכך יתרמו לחיסכון ולאבטחת מידע.

הכנסת חוקים עיסקיים והגדרת תהליכים חדשים יעזרו לארגון להתייעל ולחסוך בזמן ובכסף בצורה משמעותית ביותר.

לסיכום

אנחנו מתמחים בלווי הארגון החל מתהליך הגדרת הצרכים והאיפיון ועד למימוש מלא של פתרון הפתרון חייב לספק מענה הולם לבעיות ההדפסה של הארגון ובמקביל לאפשר החזר השקעה מהיר ומדיד.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר כאן:

לקוחות קופיטק מספרים

חב' קופיטק הינה שותפה אמיתית שלנו במשרד- חב' קופיטק הציבה עבורנו מאות מדפסות, והתקינה עבורנו מערך ניהול הדפסה מורכב. דואגת להעניק לנו שירות יעיל מקצועי ומהיר ולהיענות לכל בקשה. בזכותכם העבודה  במשרדי הבנק חלקה ויעילה, חיפשנו ומצאנו בהם שותף צמוד לאורך כל הדרך.

יאיר, מנהל בנק

בזכות החיבור לחב' קופיטק, זכינו למערך צילום והדפסה חדש וחדשני עם טכנולוגיה פורצת דרך, צמצמנו משמעותית את היקף ההדפסות, תודה על השירות הנפלא והשותפות הכנה!

ענת, חב' ביטוח

לאחר שנים רבות של עבודה עם קופיטק, אני רוצה לשבח אתכם על היענות מהירה לצרכים וגמישות רבה לשינויים. שיתוף הפעולה והנכונות שלכם מסייעים בייעול מתמיד של מערך ההדפסה והשירות הטוב והיעיל מאפשר לנו עבודה שוטפת וחלקה אני ממליץ בלב שלם לכל ארגון לעבוד עם קופיטק

שלמה, מנהל רכש עירייה

אנו עובדים עם חב' קופיטק וברשותנו מעל 100 מכונות צילום ומדפסות כולל מערכת ניהול ובקרה. אנו מרוצים הן מהציוד והן מהתוכנה וממליצים עליהם בחום. ברצוני לציין במיוחד את רמת השירות הגבוהה והמהירה שאנו מקבלים הכוללת בנוסף לתחזוקה השוטפת ולפתרון בעיות גם יוזמה והצגה של פונקציות חדשות.

וולדימיר, מנהל מערכות מידע רשת מכללות ובתי ספר
paper plain icon
צרו קשר וקבלו שירות
x סגירה
רוצים שנחזור אליכם? השאירו פנייתכם כאן