פניות שרות לקוחות

לקוח יקר

 

אנו בקופיטק מחויבים לשירות מעולה לזמן ארוך ולשביעות רצון הלקוחות שלנו.

 

עם זאת, יתכנו מקרה חריג בו השירות שלנו אינו עומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו.

 

במקרה כזה, מנכ"ל קופיטק, אמיר איצקוביץ ומנהלת שירות הלקוחות של קופיטק, שירלי גיגי, מעוניינים לשמוע את תלונותיכם ממקור ראשון.

 

נשמח גם לשמוע הערות חיוביות והמלצות לשיפור וייעול השירות

 

חשוב לנו מאוד לדעת איך אתם מרגישים ביחס לשירות שקיבלתם – טוב או רע – הואיל ועל בסיס מידע זה אנו יכולים לערוך את השיפורים והתיקונים שיאפשרו לנו להעניק לכם שירות טוב יותר.


 

אמיר איצקוביץ סמנכ"ל קופיטק 

 

 שלחו מייל לאמיר

 

 

שירלי מנהלת שרות לקוחות

 

שלחו מייל לשירלי

טלפון:
 
<