טיפים לשילוב ריהוט משרדי עם מכשור משרדי

שני האלמנטים הדומיננטיים והנחוצים בכל משרד הם – ריהוט ומכשור משרדי אשר חיוניים בכל משרד באשר הוא, כאשר האתגר של בעלי המשרד הוא לשלבם בצורה מתאימה זה עם זה כדי לאפשר למשרד להיראות מזמין ומעוצב, וכמובן גם לאפשר לעובדים לעבוד בצורה נינוחה.  הריהוט המשרדי החיוני בכל משרד הוא – שולחנות משרדיים, שידות, כונניות, כסאות, ארונות וכו' שהם פריטים דקורטיביים הממלאים את החלל במשרד.

 

לעומת זאת, המכשור המשרדי יכול להיות מכשור כמו – מדפסות, פקסים, מערכת טלפוניה, סורקים, מחשבים, אביזרים למחשב, ראוטרים וכו'. החוכמה היא לשלב את שניהם בצורה נכונה על מנת לחסוך במקום ולאפשר לחלל להיות מרווח ולא צפוף מידי.

 

העלויות הגבוהות של שכירויות במשרדים מביאה את בעלי המשרד לנצל כל שטח במשרד על מנת להושיב עובדים, ולכן פעמים רבות  נדרשת חשיבה יצירתית וסדר בחלל כדי להפיק ממנו את המרב. כידוע, מכשור משרדי תופס מקום "יקר" בחלל, ולכן על ידי עיצוב נכון תוכלו להרוויח מקום ולאפשר לעובדים לעבוד בצורה מרווחת.

אז בואו נראה כיצד ניתן לשלב את הריהוט והמכשור בצורה נכונה

נתחיל עם בחירה נכונה של ריהוט משרדי ייחודי – בחירת ריהוט משרדי המותאם לסוג המכשור בחלל יוכל לאפשר לכם לקבל חלל מרווח ולהציב את המכשור על הריהוט בצורה נכונה וגם לחסוך במקום. החוכמה היא לבחור מראש ריהוט שיכיל את המכשור כמו – בחירת שולחנות עבודה משרדיים מרווחים יחסית או פינתיים שתוכלו להציב על השולחן מדפסת קטנה וקומפקטית ואפילו את המחשב בצורה נינוחה שתאפשר לעובד לעבוד בצורה נוחה יותר.

 

הוספת שידה דקורטיבית למדפסת – שידות וכונניות הן פתרון נהדר לאחסון מיני פרטים כמו – קלסרים, תיקיות ניירת, ציוד משרדי וכו'. אולם, הן יכולות להיות פתרון מצוין גם להצבת מכשור משרדי בצורה נינוחה. במידה ואין מקום על השולחן, תוכלו לרכוש שידות או כונניות בעיצובים מרהיבים המתאימים לאופי המשרד, להניח עליהם את המכשור וכך ליהנות מסדר וארגון במשרד.

 

"להחביא" את המכשור בארוניות – משרדים רבים מעוניינים בחלל אסתטי ונקי, ממש במקרה קלאסי, ולכן הם יעדיפו "להחביא" את המכשור המשרדי בארונות ושידות. אפשרות זאת היא נהדרת עבור משרדים קטנים יחסית וגם לדלפק של הפקידה, כך שהחלל נראה נקי ומזמין ללא מכשור משרדי שיכול לפגוע במראה העיצובי של החלל. בכל פעם שהעובדים ירצו לגשת למדפסת, הם בקלות רבה יפתחו את הארוניות ויבצעו שימוש במכשור השונה.

 

בחירה נכונה של שולחנות עבודה משרדיים – בשולחנות עבודה ניתן לשלב מכשור משרדי בצורה נהדרת, אולם יש לבחור מראש שולחן שיוכל להכיל את המכשור הדרוש, מה שיאפשר לעובד  לעבוד בצורה נוחה ולא בצפיפות. האופציות הן – לרכוש שולחן משרדי פינתי, לרכוש שולחן עם שידה או כוננית להצבת המכשור ובכלל שולחן מרווח שיכול להכיר את המכשור בצורה נינוחה.

 

לקוחות קופיטק מספרים

חב' קופיטק הינה שותפה אמיתית שלנו במשרד- חב' קופיטק הציבה עבורנו מאות מדפסות, והתקינה עבורנו מערך ניהול הדפסה מורכב. דואגת להעניק לנו שירות יעיל מקצועי ומהיר ולהיענות לכל בקשה. בזכותכם העבודה  במשרדי הבנק חלקה ויעילה, חיפשנו ומצאנו בהם שותף צמוד לאורך כל הדרך.

יאיר, מנהל בנק

בזכות החיבור לחב' קופיטק, זכינו למערך צילום והדפסה חדש וחדשני עם טכנולוגיה פורצת דרך, צמצמנו משמעותית את היקף ההדפסות, תודה על השירות הנפלא והשותפות הכנה!

ענת, חב' ביטוח

לאחר שנים רבות של עבודה עם קופיטק, אני רוצה לשבח אתכם על היענות מהירה לצרכים וגמישות רבה לשינויים. שיתוף הפעולה והנכונות שלכם מסייעים בייעול מתמיד של מערך ההדפסה והשירות הטוב והיעיל מאפשר לנו עבודה שוטפת וחלקה אני ממליץ בלב שלם לכל ארגון לעבוד עם קופיטק

שלמה, מנהל רכש עירייה

אנו עובדים עם חב' קופיטק וברשותנו מעל 100 מכונות צילום ומדפסות כולל מערכת ניהול ובקרה. אנו מרוצים הן מהציוד והן מהתוכנה וממליצים עליהם בחום. ברצוני לציין במיוחד את רמת השירות הגבוהה והמהירה שאנו מקבלים הכוללת בנוסף לתחזוקה השוטפת ולפתרון בעיות גם יוזמה והצגה של פונקציות חדשות.

וולדימיר, מנהל מערכות מידע רשת מכללות ובתי ספר
paper plain icon
צרו קשר וקבלו שירות
x סגירה
רוצים שנחזור אליכם? השאירו פנייתכם כאן