שאלות נפוצות

 

איך אוכל לקבל מידע על מוצר ?

 

לאחר שהגעת למוצר שברצונך לרכוש, יש באפשרותך להקליק על שם המוצר או תמונתו ולהגיע ישירות ל "דף המוצר".

בדף זה ניתן למצוא תיאור מפורט של המוצר. ניתן גם לפנות למחלקת שירות לקוחות של החנות דרך צור קשר או בטלפון- 1700-50-20-19

 

 

מהו סל קניות ?


לאחר לחיצה על כפתור "לקניה" של מוצר מסויים, ייפתח עבורך דף סל הקניות.

במידה ותרצה להזמין מספר מוצרים, תוכל לבחור מוצר נוסף וללחוץ על כפתור "לקניה" של המוצר הנוסף.

כתוצאה תוכל להכניס מספר מוצרים בהזמנה אחת.


 

כיצד יחוייב כרטיס האשראי שלי ?


רק לאחר קבלת אישור סופי מחברת האשראי - יחוייב כרטיסך עפ"י הסכום הנקוב בהזמנה ועפ"י התשלומים שנבחרו על ידך בעת ביצוע ההזמנה.

התשלומים בהזמנה מתייחסים לסכום המוצר עצמו ואילו מחיר השילוח מצורף לתשלום הראשון. את החיוב תוכל לראות בפירוט דפי האשראי שלך.

 

 

האם אקבל חשבונית עבור הקניה שלי ?


בוודאי! כל מוצר שרכשת באמצעות החנות, מגיע היישר אליך יחד עם חשבונית מס.

במידה ולא קיבלת חשבונית עבור המוצר, ייתכן כי החשבונית נשלחת אליך בדואר.

לבירור, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 1700-50-20-19


מדוע יש צורך בשם משתמש וסיסמה ?

 

שם המשתמש יחד עם הסיסמה משמשים כאמצעי הזיהוי שלכם, ומאפשרים לנו לעדכן אתכם באופן מיידי על כל שינוי בסטטוס ההזמנה.

הסיסמה מבטיחה שכל הפרטים שתמסרו במהלך הקנייה ישמרו בסודיות.

 

 

 

 

 

 

<